Baby Haziq Fahim

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 21, 2010

Bilik Pengantin

Sekarang ni tengah nak mencari design bilik pengantin, bilik pengantin saya nak hias sendiri, saya nak yang simple, at least ada 2-3 color je dalam bilik tu, nak nampak sweet je...baju saya putih, so bilik tu kalo boleh biar la warna krim ke, tapi bilik saya sekarang warna seakan peach, coz bilik tu di cat sempena my brother nye wedding bulan 12 haritu, hmmm...mcm mana kalo x nak cat lain? tp saya nk langsir warna pink yg nk purple...hehehe, sebab my theme color pink and cream...dekat bawah ni ada la contoh2 bilik yg boleh menjadi sumber inspirasi saya.


Nadia Bayu





If semua putih nampak macam ni, sweet kan..





Kalau sesiapa tahu dekat mana nak cari kelambu macam ni, tlg inform saya ye...









No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space