Baby Haziq Fahim

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 6, 2010

Banyak Lagi...

Semalam dok menyembang dgn member yg nak kahwin juga bulan 5 ni, byk dah preparation dia...
maklumlah lagi 4 bulan, hehehe...tetiba..aik, saya nye 1 month lepas tu jerk...tp mcm byk je lagi yg belum prepare...so, ape gi, plan la ..ok2 raya cina bln depan boleh aja abg blk Alor Setar gi booking ape yg patut...
Saya ngn my frend ni, kitorg ape lagi, sambil wat keje...saya join dia dok mencari goodies utk tetamu, dia ni nak cari lolipop utk budak2, cari punya cari dpt la satu blog ni bgtahu dr mana dtg nye lolipop yg comel2, bentuk ikan, bintang, bulat...mcm2 la...rupanya ada satu kedai borong ni dkt Batu 16 Rawang...murah je, 1 dalam 0.15 sen katanya, ok sgt la..so nanti boleh la saya tumpang sekaki gi menengok kat kedai tu, ape lagi yg boleh di borong....tu utk budak2, untuk org dewasa x tahu lagi nk bg ape, untuk family belah lekaki plak ape? untuk member2 plak ape? hmmm..byk tu nk kena pikir...huhuhu...

kalo mak saya, mcm biasa la, untuk org2 dapur lain pulak goodies die...hmmmm...fening juga ni...

Goodies tu x perla, ada masa lagi nak cari sebab boleh beli terus...

Then, mlm tadi ckp la ngn abg, ajak balik raya cina ni, kononye dah awal la kan...rupenye tunang saya ni dah ada plan nak balik weekend ni, katanya takut lambat sgt...hehehe, (advance dah skrg)...nanti dah x dpt yg nk katanya...hmmm...saya on jela...asalkan blk...so kalo dah setle cpt2 x pyh la nk pening2 dah pikir...

Skrang ni niat di hati ni, impian hati la org kata...nak wedding dress yg ciptaan sendiri, maksudnye design sniri la...kita org first pakai, hmmm...antara design yg dh berkenan di hati la kan, tgk kt atas ni....



No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space