Baby Haziq Fahim

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 26, 2010

Kad dah siap !!!

Hari malam sebelum kitorang balik tu, kad dah pun siap...setelah bertangguh-tangguh kad ni,
asal call x siap, asal call x siap, hmmm...ni pun siap kad nye aje, banting nye belum...dan ada cerita
di sebalik kat yg dah siap ni...hehehe..kita saksikan...

Tempahan kad tambah tolak ada 2000 kpg...
Kad mahal 1000 ( lelaki + perempuan )
Kad murah 1000 ( lelaki + perempuan )

PINK & WHITE as per req...




PERFECT !!! for me, riben tu tambahan, actually x tambah pun dah cantik, saya sgt suka dgn kad ni,
walaupun ada org yg x suka, whatever la kan, taste masing2...
Ini kad mahal saya, kad mahal cik abg kad bwh ni


Ni kad mahal cik abg, mahal la sgt...hehehehe...sama harga ngn saya, design atas citarasa masing2,
still sweet...puas hati dah dgn kad2 ni...hmmm, tp


Gambar kad murah masih belum available kat sini, hehehe...lawak betul
kitorg yg gi ambik & bwk blk kad ni smpai la ke Alor star x sedar rupanya kad murah tu salah cetak,
time my dad nak lipat kad tu then dia notice yg cover depan kenduri org lain, isi dalam org lain punye...giler la..nasib baik la my dad perasan, kalo la dah distribute kad tu...pening kepala org satu Alor Star..
Isi dlmnye tertukar ngn kenduri side laki, hbs 1000 kad buang je...
Saya call kedai kad, adik kedai tu kata, diorg buat lain...hmmm...tunggu la pulak,
katanye selasa siap la sekali ngn banting...
Mcm-mcm kan...

Kepada sesapa yg baca blog ni, jemputlah datang kenduri saya ek...

3 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space