Baby Haziq Fahim

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 26, 2010

Dapat BUNGA !!!

Wat a surprise...

Hari tu saya x igt hari ape, sy sgt stress dkt pejabat, plg2 menyampah dkt org yg saya sedia menyampah dkt pejabat tu...bertegang urat, segala benda tegang, tengkuk sudah tegang maksudnye darah sudah naik...huhuhu..sy ni bkn penyabar org nye, nmpk muka dia, dgr suara dia...bunyi tapak kaki pun darah saya
dah naik, so semua org blh tahu la betapa benci dan menyampahnya sy dekat dia kan...hmmm...

so around 12.00 p.m dah x tahu nk ckp kat sapa dah ni, sy sms cik abg, msg lebih kurang mcm ni la..
"abg cynk dah stress sgt dah ni, dah x tahan dah duk kat pejabat ni, silap hb harini juga tender"
lebih kurang la, x igt sgt exact ayat mcm mana...

Then berbalas2 la sms, smpai la tetdo kat surau haritu, dek tension sgt...mmg tiap2 hari tdo pun, hihihihi..

Then dlm around 4.30 la, cik abg kata dah otw nak dtg ofis, sy plg best bila cik abg nk dtg ambik kt ofis, yg x best nye sian dia nk dtg jauh2 dgn meredah jem berbatu-batu, saya ckp x pyh dtg, dia kata dia risau nk dtg juga..dia kata dia tdo tadi mimpi buruk...sy pun ok kan je, risau juga...sy ni cepat risau...sebab sy suka pikir bukan2...

Then 5.30 dia dah smpai kat bwh, masuk keta kejap, borak2...tetiba cik abg bg bunga....wah,,surprise GILERRRR....+ BEST GILER...xpernah dpt bunga tau, dah 8 tahun kenal...huhuhu...tp tetiba cam, eh...kenapa bagi bunga ni, x pernah2 pun...jgn la buat mcm ni, buat sy cuak je...cik abg kata jgn la pikir bukan2, dia kesian kat saya, saya tension...dia nk saya happy2 je...huhuhuhu...THANKS ABG... thanks sgt, darah turun 100%...hehehehe...senyum lebor je...best betul....malu pun ader...cik abg ni jarang nk romantik2 ni...


SAYA


SAYANG


KAMU SEORANG...

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space