Baby Haziq Fahim

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 9, 2010

Multi Taste...

Lama dah rasanye tak menjenguk ke alam wedding preparation ni ek...rindu la..
padahal byk lagi benda tak settle, cuma nye x sempat kot...

This few day, ada perkara yg sgt menyedihkan dah berlaku..but I need to be strong, and terus berdoa kepada Allah s.w.t.

Kadang2 hidup ni kita x expect pun benda yg paling kita takut jadi dlm hidup kita...kalo kita yg sekadar mendengar dan melihat pun dah cukup terasa n tersentuh mcm mana dgn org yg melalui..its not easy...

Sometime kita akan rasa takut sgt dgn hidup ni, sebab kita x pernah tahu what will happen in future, we plan the best for our future, smua org nak hidup senang, nak sihat, nak ada family, nak berjaya dlm hidup...
tp suddenly we didnt no, in a second, our life can change, running out of track...takut kan...
waktu tu, blh ke kita face all those things yang we didnt expect...

Bila pikir2 balik, dalam marriage ni pun dah cukup merisaukan...mcm2 yg ada dlm kepala,
can I be a perfect wife to my husband? the 1st question in my mind...

boleh tak saya jadi isteri yg solehah?
boleh tak saya jadi isteri yg x memberi masalah dkt suami saya?
boleh tak saya beri kegembiraan dlm hidupnya?
boleh tak saya pastikan yg saya x kan menjadi beban padanya?
boleh tak saya menjalankan tanggungjawab yg sepenuhnya sbg seorang isteri?

Surely I can plan to be a perfect wife...but when time goes, I'm not sure I can make it or not...

"Ya Allah, berikan kami kekuatan, keberanian,kesabaran dan keimanan yang tinggi dalam menjadi hambamu yang beriman dan bertaqwa, lindungilah diriku dan org-org yang aku sayangi daripada segala dugaanmu yg tidak tertanggung oleh kami" Amin Yarabbala'lamin.

Tersangat la emosi tibe2...hmmmm, Ish, semua org nk kahwin ada tak rasa mcm ni ek...
dah  mkn dekat, mcm2 risau...hopefully everything gonna be find...Perkahwinan adalah satu Ibadah..mmg bila nk buat ibadat ni, byk syaitan yg x suka...so kena lawan...think positif k....x semua mnusai tu sempurna...
and x der masalah yg tak dpt diselesaikan...Mrs F tobe, BE STRONG!!!!

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space