Baby Haziq Fahim

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 15, 2010

Hebatnya Ujian Allah swt

Terkejut sgt dgn berita yg saya terima, x sangka sangat2...x der insan yg nak benda ni jadi dalam hidup dia, tapi kita manusia hanya mampu merancang...Allah swt yg menentukan...setiap saat mengenangkan nasib yg menimpa kawan saya, mengalir air mata saya, tanpa saya sedari...sy nak sgt benda ni hanya mimpi...saya yg medengar, dia yang merasa x tahula mcm mana dia tanggung...

My bestfriend, she never thought she will face this things before, less than 2 weeks to her solemnization day, dia putus tunang, can you imagine how she can accept semua ni, dlm sekeli pmata, all the preparation had been done...saya x nak cakap panjang2, sedih sgt...samapi ke saat ni, dia x boleh terima apa yg jadi dekat dia...saya hanya mampu berdoa supaya dia kuat, semoga Allah swt memberinya kekuatan..

Sesungguhnya Allah swt telah menyediakan yg lebih baik untuk dirinya, tetapi kita hanya insan biasa, yg tidak ada kekuatan untuk menanggung ujian Allah swt ini...

Ya Allah Ya Tuhanku, jauh kan la semua ini dari hidupku...sesungguhnya aku hambamu yg sgt berdosa dah sgt lemah Ya Allah...

Sahabatku, semoga engkau kuat dan tabah mengahrungi hidupmu..doaku sentiasa bersama mu...

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space