Baby Haziq Fahim

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 26, 2010

DIY Pomander Ball

Hari ni Jumaat, hari yg dinanti-nanti kan...mmg dah janji ngn office mate nak gi jalan TAR...hehehe..
so kitorang plan la beramai kuar gi jalan TAR, ada yg beli tudung, beli kain, hmmm...saya nye plan nk gi SSF nak beli riben putih untuk doorgift dah habis, hmm..sampai sana, tinggal 2 gulung je lagi...mana cukup, tp ambik jela, nanti dtg lagi...mana tahu order baru sampai...then ambik riben organza untuk DIY pomander ball...sebanyak mana yg dapat, hehehehe...byk benda leh guna pomander ball ni kalo dpt byk...hehehe..

Kat bwh ni saya tunjuk skit cemana saya nye DIY yg bodoh2 gitu,,,hehehe, org pakai bunga saya pakai riben...save cost...hehehe


Ni bahan-bahan nak buat organza pomander ball, yg kelakarnye polysterin bulat utk cucuk organza ni terlupa nak beli...hmmm, x pela, blm nak cucuk lagi, buat dulu banyak2, pink +white...my theme...

Saya cut dawai ni satu dptkan 4 btg dawai yg kecik2...

Ni dawai ngn organza yg dah dipotong...
Ni satu organza yg dah diikat dgn dawai...

Ni dah byk skit, testing2 dulu...
Ni ada la dlm 4-5 pieces hmmm...nanti dah siap cucuk kat polysterin campur pink & white kita tunjuk ek, kena beli bola dulu...hehehe

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space